Šifra: 331642 Artikl je dostupan
Cijena: 0,40 €
Broj: | 1097 |
---|---|
Vrijednost: | 2,80 kn |
Dizajn: | Ivona Đogić Đurić, grafička dizajnerica iz Zagreba |
Veličina: | 35,50 x 35.50 mm (29,82 x 35,50 mm) |
Papir: | bijeli, 102 g, gumirani |
---|---|
Zupčanje: | češljasto, 14 |
Tisak: | višebojni ofset |
Tiskara: | AKD d.o.o., Zagreb |
Datum izdanja: | 21.3.2017. |
Naklada: | 100.000 |
Julius Meinl, brend koji inspirira pjesnike još od 1862., obilježava ovaj dan na globalnoj razini već četvrtu godinu zaredom projektom Platite kavu stihom u kojem je novac zamijenjen vrednijom valutom – osjećajima izraženim stihovima.
21. ožujka – MEĐUNARODNI DAN POEZIJE Međunarodni dan poezije obilježava se 21. ožujka, a proglasio ga je UNESCO 1999. Svrha mu je promicanje čitanja, pisanja, objavljivanja i poučavanja poezije u cijelome svijetu te, kako piše u UNESCO-ovoj odredbi, – ''dati priznanje i poticaj nacionalnim, regionalnim i međunarodnim pokretima poezije''. Julius Meinl, brend koji inspirira pjesnike još od 1862., obilježava ovaj dan na globalnoj razini već četvrtu godinu zaredom projektom Platite kavu stihom u kojem je novac zamijenjen vrednijom valutom – osjećajima izraženim stihovima. Cilj projekta je istaknuti važnost poezije u današnjem svijetu te pokazati kako poezija može učiniti svijet ljepšim. Esencija kulture bečkih kavana vječna je potraga za inspiracijom, a Julius Meinl kao ambasador te filozofije oživljava poeziju, motivira ljude diljem svijeta u njihovoj potrazi za kreativnošću. Vizija brenda je unijeti poeziju u svakodnevni život kako bi ljudima pokazao da ona može promijeniti svijet. Ovom komercijalnom markom nazvanom «Međunarodni dan poezije» brend Julius Meinl želi dodatno proširiti svjesnost o ovom danu, važnosti postojanja pjesnika i poezije te potaknuti i inspirirati ljude diljem Hrvatske na izražavanje, pisanje i dijeljenje emocija u obliku stihova. Autorica marke Ivona Đogić Đurić, grafička dizajnerica iz Zagreba, u suradnji s marketinškom agencijom Hendrih Feldbauer iz Zagreba, ovom projektu željeli su dati dodatnu vrijednost komercijalnom markom koja slavi 21. ožujka – Međunarodni dan poezije, a motivom olovke iz koje raste drvo poezije i vizualno prikazati značaj poezije kao esencijalnog elementa svakodnevnog života.
Naziv: | MEĐUNARODNI DAN POEZIJE |
---|---|
Vrsta: | KOMERCIJALNA |
Opis: | Motiv: Drvo poezije Marka je izdana u arku od 10 maraka i s 10 privjesaka, a Hrvatska pošta izdala je i prigodnu omotnicu prvog dana (FDC). |
Datum: | 21.3.2017. |
Ostale marke u ovoj seriji: