English version
0,00 €
Vaša košarica
Završi kupnju
072 303 304 | Kontaktni centar Hrvatske pošte












 

EUROPA - INTEGRACIJA II.

     

Šifra: 307523 Artikl je dostupan

Cijena: 0,46 €


Želim da marke budu žigosane
Unesite željenu poziciju žiga
EUROPA - INTEGRACIJA II.

Artikl je dodan u košaricu.

nastavite kupovati ili otvorite košaricu

Broj: 595
Vrijednost: 3,50 kn
Dizajn: marka je kreirana prema ideji Ive Risek, učenice 4. razreda Škole primijenjene umjetnosti i dizajna u Zagrebu.
Veličina: 29,82 x 35,50 mm
Papir: bijeli, 102 g, gumirani
Zupčanje: češljasto, 14
Tisak: višebojni ofset
Tiskara: Zrinski d.d., Čakovec
Datum izdanja: 9.5.2006.
Naklada: 200.000


Poštanske uprave europskih zemalja ovogodišnju zajedničku temu EUROPA naznačile su kao integraciju viđenu očima mladih. Premošćujući barijere koje ih dijele, mladi u integraciji vide sliku svoje sadašnjosti i budućnosti.


Pročitaj više


Motiv: Odraz simola Republike Hrvatske i EU u oku Integracija je pojam koji je snažno ušao u svakodnevni život, posebno nakon Drugog svjetskog rata. Tijekovi povezivanja država na zapadu Europe, kao i želja da se izgradi nova kvaliteta odnosa kojom će se kroz ekonomsko povezivanje stvoriti političko zajedništvo, proces je koji traje i uključuje sve više država Europe. Uz konkretne ekonomske oblike povezivanja – koji imaju svoje jasno postavljene ciljeve i vrijednosti – integracija je snažno prisutna i u svim ostalim područjima života. Politički razvoj, društveni i kulturno-znanstveni odnosi u velikoj mjeri prožeti su integrativnim zahvatima koji vode zajedničkom cilju stvaranja sve tješnje povezane Europske unije. U tome velikome procesu, koji i dalje traje, ponekad se, uz opsjednutost brojkama i sve novijim oblicima povezivanja, zaboravlja da je uz sve konkretne uspjehe koje bilježi glavni instrument integracije – Europska unija – posebno važan onaj koji je iz europskoga prostora uklonio mogućnost vođenja rata i rješavanja sporova s pomoću sile. Upravo taj element integracije može se smatrati najvažnijim i temeljnim stupom na kojemu se mogu razvijati svi ostali segmenti novoga povezivanja. Uz veliki proces integracije na državnome planu, još u širim relacijama protječe integracija naroda, rasa, skupina i pojedinaca koja u velikom spletu novih odnosa i mogućnosti stvara temelje svijeta u kojemu živimo. Sredstva komunikacije ubrzala su proces integracije ljudi i ideja, stvorila su uvjete za lakše i brže upoznavanje i prihvaćanje onoga što se nedavno činilo dalekim, udaljenim i nepoznatim. U približavanju i upoznavanju ljudi leže mogućnosti snažnog integriranja ljudi, rušenja predrasuda i stvaranja temelja za izgradnju novoga demokratskog svijeta. Vodeći se tom idejom, poštanske administracije europskih zemalja ovogodišnju zajedničku temu EUROPA naznačile su kao integraciju viđenu očima mladih. Oni koji su danas sudionici u snažnom procesu integriranja i koji će živjeti u još povezanijem svijetu trebaju na minijaturnome umjetničkom djelu pokazati svoje shvaćanje integracije. Prelazeći barijere koje ih dijele, mladi u integraciji vide sliku svoje sadašnjosti i budućnosti. To je i način života koji, uz svu internacionalizaciju, treba stvoriti prostor za stalno povezivanje sa svijetom, uz zadržavanje svega vlastitoga što je vrijedno i dobro, i što se može podastrijeti i drugim narodima u procesu svjetske integracije. prof. dr. Radovan Vukadinović

Naziv: EUROPA – Integracija u očima mladih ljudi
Vrsta: P
Opis: Marke su izdane u sutisku u arku od 20 maraka, a izdana je i omotnica prvoga dana (FDC).
Datum: 8.5.2006.

Ostale marke u ovoj seriji:

 
Poštovani, prijavite se u sustav kako biste mogli ocijeniti i komentirati proizvod.