English version
0,00 €
Vaša košarica
Završi kupnju
072 303 304 | Kontaktni centar Hrvatske pošte












 

HRVATSKA GLAZBA - PARNI VALJAK

     

Šifra: 368454 Artikl je dostupan

Cijena: 1,32 €


Želim da marke budu žigosane
Unesite željenu poziciju žiga
HRVATSKA GLAZBA - PARNI VALJAK

Artikl je dodan u košaricu.

nastavite kupovati ili otvorite košaricu

Broj: 1503
Vrijednost: 1,32 kn
Dizajn: Ivana Vučić i Tomislav-Jurica Kačunić, dizajneri iz Zagreba
Veličina: 34,00 x 34,00 mm
Papir: samoljepljivi bijeli, bezdrvni, gramatura s podlogom 181 g.
Zupčanje: ukrasno ricanje
Tisak: višebojni ofset
Tiskara: AKD d.o.o., Zagreb
Datum izdanja: 5.9.2024.
Naklada: 25 000 primjeraka po motivu, od čega 1000 arčića u pripadajućim numeriranim etuijima


Rukopis Parnog valjka uvijek je bio prepoznatljiv: i onaj glazbeni i onaj literarni. S korijenima u rocku shvaćenom uvijek kao „generički pojam“ urbane glazbe, a ne kao žanrovska okamina te u prepoznatljivoj „ich“ formi tekstova koji su zrcalili osobne dvojbe, introspektivne „dnevne paranoje“, generacijske furke i frustracije, pa i – nerijetko prisutno – promišljanje „starenja“.


Pročitaj više


PARNI VALJAK Za Parni valjak baš nekako vrijede stihovi koje je odavno napisao Husein Hasanefendić Hus: „Pusti nek' traje“. Jer Valjak traje. I traje. I traje... Još tamo od post Mlinarčeve Grupe 220 i ranih inkarnacija Parnog valjka pa do danas. Bez obzira na sve silne promjene stilistike, ćudljiv ukus masovne publike i žanrovske infekcije koje su ga očešale u minulih četrdesetak i „kusur“ godina koliko već valja Husov parni stroj. Velim, „njegov“ jer Hus nije samo, bez nažalost pokojnog Akija, jedini utemeljitelj Parnog valjka koji je obilježio rock-scenu bivše i sadašnje države, već fascinantan autor te sjajan glazbenik istančanog ukusa i ubojitoga hitoidnog opusa. Na sceni na kojoj su se ukazivale kraće ili dugovječnije „sezonske atrakcije“ i pomodne afektacije Parni valjak najčešće je sam sebi bio jedino mjerilo. Rukopis Parnog valjka uvijek je bio prepoznatljiv: i onaj glazbeni i onaj literarni. S korijenima u rocku shvaćenom uvijek kao „generički pojam“ urbane glazbe, a ne kao žanrovska okamina te u prepoznatljivoj „ich“ formi tekstova koji su zrcalili osobne dvojbe, introspektivne „dnevne paranoje“, generacijske furke i frustracije, pa i – nerijetko prisutno – promišljanje „starenja“. Bez cendranja i patetike, s vješto uhvaćenim sličicama i situacijama („kad ti klinci govore vi“) te sveprisutnom porukom: idemo dalje. Isti i nepromijenjeni, premda uvijek svjesni protoka vremena. Jer, kako to kaže Hus: „... mijenjam se, nije da me boli, ali mijenjam se, i nije mi po volji“. Hrabar je to, no istovremeno i razborit čin koji jamči svježinu i dugovječnost. Čak i bez Akija Rahimovskog. Zlatko Gall glazbeni kritičar, novinar i publicist

Naziv: HRVATSKA GLAZBA
Vrsta: P
Opis: Motivi: • Psihomodo pop - reprodukcija naslovnice albuma „Unpljugd“, izdanje Croatia Recordsa, 1995.; Dizajn naslovnice i logotipa: Albino Uršić • Parni valjak - reprodukcija naslovnice albuma „Antologija“, izdanje Croatia Recordsa, 2017.; Dizajn naslovnice i logotipa: Robert Butković (naslovnica) i Ivana Shreim (logotip) • Daleka obala - reprodukcija naslovnice albuma „Morski pas“, izdanje Croatia Recordsa, 1994.; Dizajn omota ploče: Boris Hrepić, autor fotografije: Matko Biljak Marke su izdane u arčićima od četiri samoljepljive marke, a Hrvatska pošta izdala je i prigodnu omotnicu prvog dana (FDC).
Datum: 5.9.2024.

Ostale marke u ovoj seriji: