Šifra: 368454 Artikl je dostupan
Cijena: 1,32 €
Broj: | 1503 |
---|---|
Vrijednost: | 1,32 kn |
Dizajn: | Ivana Vučić i Tomislav-Jurica Kačunić, dizajneri iz Zagreba |
Veličina: | 34,00 x 34,00 mm |
Papir: | samoljepljivi bijeli, bezdrvni, gramatura s podlogom 181 g. |
---|---|
Zupčanje: | ukrasno ricanje |
Tisak: | višebojni ofset |
Tiskara: | AKD d.o.o., Zagreb |
Datum izdanja: | 5.9.2024. |
Naklada: | 25 000 primjeraka po motivu, od čega 1000 arčića u pripadajućim numeriranim etuijima |
Rukopis Parnog valjka uvijek je bio prepoznatljiv: i onaj glazbeni i onaj literarni. S korijenima u rocku shvaćenom uvijek kao „generički pojam“ urbane glazbe, a ne kao žanrovska okamina te u prepoznatljivoj „ich“ formi tekstova koji su zrcalili osobne dvojbe, introspektivne „dnevne paranoje“, generacijske furke i frustracije, pa i – nerijetko prisutno – promišljanje „starenja“.
PARNI VALJAK Za Parni valjak baš nekako vrijede stihovi koje je odavno napisao Husein Hasanefendić Hus: „Pusti nek' traje“. Jer Valjak traje. I traje. I traje... Još tamo od post Mlinarčeve Grupe 220 i ranih inkarnacija Parnog valjka pa do danas. Bez obzira na sve silne promjene stilistike, ćudljiv ukus masovne publike i žanrovske infekcije koje su ga očešale u minulih četrdesetak i „kusur“ godina koliko već valja Husov parni stroj. Velim, „njegov“ jer Hus nije samo, bez nažalost pokojnog Akija, jedini utemeljitelj Parnog valjka koji je obilježio rock-scenu bivše i sadašnje države, već fascinantan autor te sjajan glazbenik istančanog ukusa i ubojitoga hitoidnog opusa. Na sceni na kojoj su se ukazivale kraće ili dugovječnije „sezonske atrakcije“ i pomodne afektacije Parni valjak najčešće je sam sebi bio jedino mjerilo. Rukopis Parnog valjka uvijek je bio prepoznatljiv: i onaj glazbeni i onaj literarni. S korijenima u rocku shvaćenom uvijek kao „generički pojam“ urbane glazbe, a ne kao žanrovska okamina te u prepoznatljivoj „ich“ formi tekstova koji su zrcalili osobne dvojbe, introspektivne „dnevne paranoje“, generacijske furke i frustracije, pa i – nerijetko prisutno – promišljanje „starenja“. Bez cendranja i patetike, s vješto uhvaćenim sličicama i situacijama („kad ti klinci govore vi“) te sveprisutnom porukom: idemo dalje. Isti i nepromijenjeni, premda uvijek svjesni protoka vremena. Jer, kako to kaže Hus: „... mijenjam se, nije da me boli, ali mijenjam se, i nije mi po volji“. Hrabar je to, no istovremeno i razborit čin koji jamči svježinu i dugovječnost. Čak i bez Akija Rahimovskog. Zlatko Gall glazbeni kritičar, novinar i publicist
Naziv: | HRVATSKA GLAZBA |
---|---|
Vrsta: | P |
Opis: | Motivi: • Psihomodo pop - reprodukcija naslovnice albuma „Unpljugd“, izdanje Croatia Recordsa, 1995.; Dizajn naslovnice i logotipa: Albino Uršić • Parni valjak - reprodukcija naslovnice albuma „Antologija“, izdanje Croatia Recordsa, 2017.; Dizajn naslovnice i logotipa: Robert Butković (naslovnica) i Ivana Shreim (logotip) • Daleka obala - reprodukcija naslovnice albuma „Morski pas“, izdanje Croatia Recordsa, 1994.; Dizajn omota ploče: Boris Hrepić, autor fotografije: Matko Biljak Marke su izdane u arčićima od četiri samoljepljive marke, a Hrvatska pošta izdala je i prigodnu omotnicu prvog dana (FDC). |
Datum: | 5.9.2024. |
Ostale marke u ovoj seriji: