Šifra: 365022 Artikl je dostupan
Cijena: 0,47 €
Broj: | 1443 |
---|---|
Vrijednost: | 0,47 € |
Dizajn: | doc. art. Inja Kavurić Kireta, dizajnerica iz Zagreba |
Veličina: | 35,50 x 29,82 mm |
Papir: | bijeli, 102 g, gumirani |
---|---|
Zupčanje: | češljasto, 14 |
Tisak: | višebojni ofset |
Tiskara: | AKD d.o.o., Zagreb |
Datum izdanja: | 15.5.2023. |
Naklada: | 30 000 |
Međunarodni dan obitelji se prema preporuci Glavne skupštine Ujedinjenih naroda obilježava 15. svibnja širom svijeta već dugi niz godina radi poticanja društva na svim razinama na zaštitu i osnaživanje uloge obitelji.
Međunarodni dan obitelji se prema preporuci Glavne skupštine Ujedinjenih naroda obilježava 15. svibnja širom svijeta već dugi niz godina radi poticanja društva na svim razinama na zaštitu i osnaživanje uloge obitelji. Od 1996. generalni tajnik Ujedinjenih naroda odabire temu za proslavu Međunarodnog dana obitelji. Tako je zadnjih pet godina bilo posvećeno temama zdravlja i održivog razvoja, obrazovanja i dobrobiti obitelji, prikazu uloge obitelji i obiteljske politike u unaprjeđenju ciljeva održivog razvoja, obitelji i uloge novih tehnologija, obitelji i urbanizacije, dok se obilježavanje Međunarodnog dana obitelji 2020. održavalo u pozadini jedne od najvećih svjetskih pandemija. Trideseta obljetnica Međunarodnog dana obitelji tematski će biti usredotočena na svjetske trendove i izazove – tehnološke promjene, migracije, urbanizaciju, demografske i klimatske promjene te njihov utjecaj na obitelji. Jasno je da se brojne društvene promjene na globalnoj razini odražavaju i na položaj obitelji, kao i na kontekst u kojem se zbiva suvremeni obiteljski život u Hrvatskoj. Sveprisutne su promjene u svijetu rada, gospodarstvu, strukturi obitelji te odnosima i ulogama žena i muškaraca unutar obitelji. Ipak, usprkos svemu navedenom, istinski koncept obitelji zapravo je ostao isti – obitelj je i dalje većini na „prvom“ mjestu, jaka je povezanost među članovima obitelji, izražen je osjećaj pripadnosti te međusobna briga i skrb jednih o drugima, kao i osjećaj sigurnosti unutar obitelji. Stoga je jasno kako obitelj treba stvarnu potporu države i društva. Osnivanjem Središnjega državnog ureda za demografiju i mlade Vlada Republike Hrvatske pokazuje spremnost na učinkovito rješavanje današnjih nepovoljnih demografskih trendova. Cilj nam je donositi kvalitetne mjere radi prevencije i zaustavljanja iseljavanja mladih naraštaja iz Republike Hrvatske – obiteljske potpore putem naknada i usluga, zaštita zaposlenih roditelja te održavanje ravnoteže između obiteljskih i radnih odgovornosti. Postojeće rodiljne i roditeljske potpore omogućavaju njegu i brigu o djetetu, zaštitu majčinstva i ravnopravnu podjelu prava i obveza skrbi između obaju roditelja. Roditeljima je važno omogućiti primjereno vrijeme za brigu o djetetu i socijalnu sigurnost obitelji. Doplatak za djecu, kao izravna mjera za poticanje nataliteta, važan je doprinos društva podmirivanju troškova podizanja djece. Ulaganjem u povećanje dostupnosti usluga ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja podižemo socijalnu sigurnost obitelji s djecom, promičemo društveno odgovorno ponašanje koje kreira pozitivno okruženje za obiteljski život te potiče mlade obitelji za ostanak u svojoj zajednici. Projektom e-Dječja kartica Mudrica, u suradnji s privatnim i javnim sektorom, u kojem kao partner sudjeluje i Hrvatska pošta, roditeljima omogućavamo popuste i pogodnosti na razne proizvode i usluge. Radi potpore i isticanja društveno odgovornog poslovanja kod poslodavaca koji prepoznaju direktnu povezanost usklađenoga obiteljskog života s radnim potencijalom i učinkom svojih zaposlenika, ove smo godine šesti put dodijelili priznanja poduzećima s najkvalitetnijim rješenjima za ravnotežu obiteljskog i poslovnog života koja je važna sastavnica demografske obnove. Središnji državni ured za demografiju i mlade
Naziv: | MEĐUNARODNI DAN OBITELJI |
---|---|
Vrsta: | P |
Opis: | Motiv: obitelj njeguje svoje „obiteljsko stablo“ Marka je izdana u arku od 20 maraka, a Hrvatska pošta izdala je i prigodnu omotnicu prvog dana (FDC). |
Datum: | 15.5.2023. |
Ostale marke u ovoj seriji: