English version
0,00 €
Vaša košarica
Završi kupnju
072 303 304 | Kontaktni centar Hrvatske pošte












 

MEĐUNARODNI DAN POEZIJE -KOMERCIJALNA MARKA

     

Šifra: 331642 Artikl je dostupan

Cijena: 0,40 €


Želim da marke budu žigosane
Unesite željenu poziciju žiga
MEĐUNARODNI DAN POEZIJE -KOMERCIJALNA MARKA

Artikl je dodan u košaricu.

nastavite kupovati ili otvorite košaricu

Broj: 1097
Vrijednost: 2,80 kn
Dizajn: Ivona Đogić Đurić, grafička dizajnerica iz Zagreba
Veličina: 35,50 x 35.50 mm (29,82 x 35,50 mm)
Papir: bijeli, 102 g, gumirani
Zupčanje: češljasto, 14
Tisak: višebojni ofset
Tiskara: AKD d.o.o., Zagreb
Datum izdanja: 21.3.2017.
Naklada: 100.000


Julius Meinl, brend koji inspirira pjesnike još od 1862., obilježava ovaj dan na globalnoj razini već četvrtu godinu zaredom projektom Platite kavu stihom u kojem je novac zamijenjen vrednijom valutom – osjećajima izraženim stihovima.


Pročitaj više


21. ožujka – MEĐUNARODNI DAN POEZIJE Međunarodni dan poezije obilježava se 21. ožujka, a proglasio ga je UNESCO 1999. Svrha mu je promicanje čitanja, pisanja, objavljivanja i poučavanja poezije u cijelome svijetu te, kako piše u UNESCO-ovoj odredbi, – ''dati priznanje i poticaj nacionalnim, regionalnim i međunarodnim pokretima poezije''. Julius Meinl, brend koji inspirira pjesnike još od 1862., obilježava ovaj dan na globalnoj razini već četvrtu godinu zaredom projektom Platite kavu stihom u kojem je novac zamijenjen vrednijom valutom – osjećajima izraženim stihovima. Cilj projekta je istaknuti važnost poezije u današnjem svijetu te pokazati kako poezija može učiniti svijet ljepšim. Esencija kulture bečkih kavana vječna je potraga za inspiracijom, a Julius Meinl kao ambasador te filozofije oživljava poeziju, motivira ljude diljem svijeta u njihovoj potrazi za kreativnošću. Vizija brenda je unijeti poeziju u svakodnevni život kako bi ljudima pokazao da ona može promijeniti svijet. Ovom komercijalnom markom nazvanom «Međunarodni dan poezije» brend Julius Meinl želi dodatno proširiti svjesnost o ovom danu, važnosti postojanja pjesnika i poezije te potaknuti i inspirirati ljude diljem Hrvatske na izražavanje, pisanje i dijeljenje emocija u obliku stihova. Autorica marke Ivona Đogić Đurić, grafička dizajnerica iz Zagreba, u suradnji s marketinškom agencijom Hendrih Feldbauer iz Zagreba, ovom projektu željeli su dati dodatnu vrijednost komercijalnom markom koja slavi 21. ožujka – Međunarodni dan poezije, a motivom olovke iz koje raste drvo poezije i vizualno prikazati značaj poezije kao esencijalnog elementa svakodnevnog života.

Naziv: MEĐUNARODNI DAN POEZIJE
Vrsta: KOMERCIJALNA
Opis: Motiv: Drvo poezije Marka je izdana u arku od 10 maraka i s 10 privjesaka, a Hrvatska pošta izdala je i prigodnu omotnicu prvog dana (FDC).
Datum: 21.3.2017.

Ostale marke u ovoj seriji:

Poštovani, prijavite se u sustav kako biste mogli ocijeniti i komentirati proizvod.