Šifra: 310199 Artikl je dostupan
Cijena: 0,53 €
Broj: | 682 |
---|---|
Vrijednost: | 2,30 kn |
Dizajn: | Bruketa & Žinić, dizajneri, Zagreb |
Veličina: | 35,50 x 29,82 mm |
Papir: | bijeli, 102 g, gumirani |
---|---|
Zupčanje: | češljasto, 14 |
Tisak: | višebojni ofset |
Tiskara: | Zrinski d.d., Čakovec |
Datum izdanja: | 16.5.2008. |
Naklada: | 100.000 |
Izdavanjem poštanske marke Adris želi na osobit način osvjedočiti svoju ulogu u hrvatskom društvu te se još jednom potvrditi kao lider u poslovnim trendovima u kojima je kultura odavno postala važnom, kadšto i odlučujućom, komunikacijskom činjenicom.
Motiv: brodsko jedro O Adris grupi… ADRIS grupa d.d. jedna je od vodećih hrvatskih tvrtki te lider po kriterijima profitabilnosti, kompetitivnosti i inovativnosti. Nastala na temeljima 132-godišnjeg poslovnog iskustva Tvornice duhana Rovinj, Adris grupa, s godišnjim prihodom od gotovo tri i pol milijarde kuna i dobiti većom od 600 milijuna kuna, danas je regionalni lider u duhanskoj industriji i turizmu. U svom radu Adris slijedi suvremena poslovna rješenja potvrđujući se kao kompanija koja potiče gospodarski rast, ulaže u znanje, štiti prirodu i hrvatsku autohtonost. Poslovna strategija Adris grupe – "Biti prvi, biti bolji, biti drukčiji" - ogleda se u želji Adrisa da ne bude samo jedna od najuspješnijih hrvatskih kompanija nego i inovativna, društveno odgovorna tvrtka okrenuta budućnosti te začetnik i predvodnik gospodarskih trendova u regiji. Adris grupa i potpora kulturi... Podupirući kulturne događaje, umjetničke projekte i pojedine autore, Adris grupa promiče trajne vrijednosti hrvatske kulture, priznate u svjetskim razmjerima. Svoju potporu razvitku kulture u Hrvatskoj tvrtka je potvrdila otvorenjem prvog duhanskog muzeja u Hrvatskoj, suvremeno uređene koncertne dvorane te Galerije Adris. Od svojeg osnutka 2001. godine, Galerija predstavlja djela najpoznatijih hrvatskih modernih slikara potvrđujući se kao nezaobilazno stjecište likovne ljepote. Adris grupa će i u budućnosti sustavno poticati kulturne projekte i kroz novoosnovanu Zakladu Adris, najveću korporativnu zakladu u Hrvatskoj i jugoistočnoj Europi. Programi potpore kroz koje će djelovati Zaklada su sljedeći: "Znanje i inovativnost", "Ekologija i baština", "Dobrota" te "Stvaralaštvo", program namijenjen upravo potpori umjetničkog stvaralaštva. Adris grupa i komercijalna poštanska marka Poštanska marka svakako je jedan od kulturoloških znakova koji, poput “enciklopedije u malom”, vrednuje ključne povijesne, zemljopisne i druge osobitosti zemlje. Izdavanjem poštanske marke Adris želi na osobit način svjedočiti svoju ulogu u hrvatskom društvu te se još jednom potvrditi kao lider u poslovnim trendovima u kojima je kultura odavno postala važnom, kadšto i odlučujućom, komunikacijskom činjenicom. U kontinentu kultura jedino trajna izloženost kulturi potvrđuje zajednicu, ali i suvremene poslovne sustave. Odabirom brodskog jedra kao motiva marke, u kojem se zrcali logotip tvrtke, potvrđujemo kako Adris brodi u tom smjeru.
Naziv: | ADRIS (komercijalna poštanska marka) |
---|---|
Vrsta: | P |
Opis: | Marka je izdana u arkuu od 10 maraka i 10 privjesaka, a izdana je i prigodna omotnica prvoga dana (FDC). Od 15. 05. 2009. u prodaji samo kao filatelistički proizvod. Od tog datuma marka više ne vrijedi za uporabu u poštanskom prometu. |
Datum: | 16.5.2008. |
Ostale marke u ovoj seriji: