English version
0,00 €
Vaša košarica
Završi kupnju
072 303 304 | Kontaktni centar Hrvatske pošte












 

ZAJEDNIČKO IZDANJE HRVATSKA – POLJSKA, Rudnik soli Bochnia u Poljskoj

     

Šifra: 338674 Artikl je dostupan

Cijena: 0,58 €


Želim da marke budu žigosane
Unesite željenu poziciju žiga
ZAJEDNIČKO IZDANJE HRVATSKA – POLJSKA, Rudnik soli Bochnia u Poljskoj

Artikl je dodan u košaricu.

nastavite kupovati ili otvorite košaricu

Broj: 1371
Vrijednost: Slovna oznaka A
Dizajn: Alenka Lalić, dizajnerica iz Zagreba, i Marzanna Dąbrowska, dizajnerica iz Poljske
Fotografija: Adam Brzoza
Veličina: 42,60 x 35,50 mm
Papir: bijeli, 102 g, gumirani
Zupčanje: češljasto, 14
Tisak: višebojni ofset
Tiskara: AKD d.o.o., Zagreb
Datum izdanja: 2.12.2021.
Naklada: 30 000 po motivu


Najveće blago rudnika Bochnia njegova je jedinstvena terapeutska mikroklima koja ima ljekovita svojstva prijeko potrebna za liječenje alergija, rinitisa, katara (sekreta) u grlu i laringitisa, kao i kroničnih infekcija gornjih dišnih puteva te kožnih alergija. Rudnik soli Bochnia uvršten je 23. lipnja 2013. na UNESCO-ov Popis svjetske baštine.


Pročitaj više


Rudnik soli Bochnia u Poljskoj Rudnik soli Bochnia najstariji je rudnik kamene soli u Poljskoj koji bez prekida radi od 1248. godine, dok najraniji dokazi tradicije iskopavanja soli u Bochniji potječu iz 3500. godine pr. Kr. Rudnik soli najveće je bogatstvo Bochnije zahvaljujući nalazištima soli koja su bila temelj za nastanak jednog od najvažnijih gospodarskih središta srednjovjekovne regije Malopolske. Danas je rudnik soli Bochnia među najvećim turističkim središtima ovog područja. Gosti koji posjete rudnik mogu putovati turističkom rutom koja vodi od IV. razine „August“ do VI. razine „Sienkiewicz“. Jedinstvena atrakcija rudnika soli Bochnia je podzemna multimedijska izložba. Specifična atmosfera ovoga surovog, ali autentičnog podzemlja kao da prenosi posjetitelje u davno prošla stoljeća. Podzemna multimedijska izložba omogućuje predstavljanje rudnika soli i opće povijesti na dosad neviđen način. Obilazak rudnika putovanje je kroz vrijeme koje počinje u doba princa Boleslava Čednog i princeze Kinge. Posjetitelji istražuju rutu pješice, a dio rute mogu prijeći turističkim vlakićem ili čamcem. Mnogi turisti drže da je prelazak čamcem preko podzemne komore preplavljene slanom vodom bez ikakve sumnje najveća atrakcija rudnika Bochnia. U 12 putničkih čamaca turisti prelaze 120 m u komori poplavljenoj slanom vodom i u pratnji dvaju splavara koji kazuju zanimljive priče o tajanstvenim dubinama rudnika Bochnia. Tijekom vožnje turisti imaju priliku diviti se surovoj ljepoti ove slane komore. Spomenimo kako su drveni čamci u rudniku Bochnia izrađeni posebno za potrebe podzemnog prijelaza te su registrirani u službenom poljskom registru brodova, baš kao i plovila koja putuju morima. Obilazak rudnika završava u najvećoj komori Ważyn u kojoj se nalazi restoran Ważynek, sportski teren, dječje igralište te igralište soli i plaža. Najveće blago rudnika Bochnia njegova je jedinstvena terapeutska mikroklima koja ima ljekovita svojstva prijeko potrebna za liječenje alergija, rinitisa, katara (sekreta) u grlu i laringitisa, kao i kroničnih infekcija gornjih dišnih puteva te kožnih alergija. Rudnik soli Bochnia uvršten je 23. lipnja 2013. na UNESCO-ov Popis svjetske baštine.

Naziv: ZAJEDNIČKO IZDANJE HRVATSKA – POLJSKA, Prirodna bogatstva – sol
Vrsta: P
Opis: Motivi: Solana „Ston“ u Hrvatskoj i rudnik soli Bochnia u Poljskoj Autorice: Alenka Lalić, dizajnerica iz Zagreba, i Marzanna Dąbrowska, dizajnerica iz Poljske Fotografi: Damir Kovačić, Hrvatska, i Adam Brzoza, Poljska Marke su izdane u zajedničkom arčiću od 8 maraka, a Hrvatska pošta izdala je i prigodnu omotnicu prvog dana (FDC). Zajedničko izdanje realizirano je s Poljskom poštom na inicijativu Veleposlanstva Republike Poljske u Zagrebu.
Datum: 2.12.2021.

Ostale marke u ovoj seriji: