English version
0,00 €
Vaša košarica
Završi kupnju
072 303 304 | Kontaktni centar Hrvatske pošte












 

Česta pitanja

 

Mogu li vratiti robu kupljenu na stranicama ePost shopa?

    Ako zbog bilo kojeg razloga niste zadovoljni kupljenim proizvodom, povrat je moguć (u originalnom pakiranju) u roku od  14 dana od dana primitka robe, a HP d.d. obvezuje se zamijeniti proizvod ili vratiti novac. Poštarina nastala pri isporuci robe vaš je izravni trošak i ne može biti vraćena. Ako dođe do prigovora na artikl, druga dostava kupljene robe ide na teret HP-a d.d. U slučaju otkazivanja narudžbe, a prije preuzimanja robe od strane HP-a d.d., niste dužni platiti poštarinu.

 

Trebam li imati korisnički račun da bih mogao kupovati na stranicama ePost shopa?

    Ne trebate se registrirati za korištenje usluge ePost shop. Ovime pristajete na elektroničku komunikaciju, na sva pravila, upozorenja, obavijesti i ostale poruke kojima komuniciramo s vama. Nije dopušteno korištenje neispravnih ili tuđih adresa e-pošte, podataka druge osobe i/ili organizacije ili bilo kakvo drugačije navođenje na pogrešan izvor sadržaja i komunikacije.

 

Kako mogu kupiti istu poštansku marku, žigosanu i nežigosanu?

    Nakon dolaska na stranicu sa željenom poštanskom markom klikom na tipku „Kupi“ u vašu košaricu dodaje se odabrana poštanska marka. Ako uz takvu poštansku marku želite i istu poštansku marku koja je žigosana, potvrdite klikom miša na polje: „Želim da marke budu žigosane“. Zatim klikom na tipku „Kupi“ stavljate u svoju košaricu i žigosanu marku. Nakon uspješno obavljenog odabira u svojoj košarici trebali biste imati dva ista artikla. Jedan od ta dva artikla imat će napomenu: „Želim da marke budu žigosane“.