English version
Ukupno:
Vaša košarica
Završi kupnju
072 303 304 | Kontaktni centar Hrvatske pošte














 

Ȍesta pitanja


Mogu li vratiti robu kupljenu na stranicama ePost shopa?


    Ako zbog bilo kojeg razloga niste zadovoljni kupljenim proizvodom, povrat je moguć (u originalnom pakiranju) u roku od  14 dana od dana primitka robe, a HP d.d. obvezuje se zamijeniti proizvod ili vratiti novac. Poštarina nastala pri isporuci robe vaš je izravni trošak i ne može biti vraćena. Ako dođe do prigovora na artikl, druga dostava kupljene robe ide na teret HP-a d.d. U slučaju otkazivanja narudžbe, a prije preuzimanja robe od strane HP-a d.d., niste dužni platiti poštarinu.
 

Mogu li ostvariti jamstvo i servis robe kupljene na stranicama ePost shopa?


    Jamstvo za svaki proizvod istaknuto je na ovjerenom jamstvenom listu, koji se isporučuje s proizvodom. Prigovor na neispravni artikl ostvaruje se prema uvjetima navedenim u jamstvenom listu proizvoda. Za svaki prodani proizvod izdajemo jamstvo koje dobivamo od proizvođača, tj. ovlaštenog uvoznika/distributera. Na jamstvenom listu navedeni su uvjeti jamstva i popis ovlaštenih servisa za Republiku Hrvatsku. Povrat ispravne robe uz povrat novca nije moguć ako nisu ispunjeni ovi uvjeti:
  1. originalna ambalaža
  2. roba i dodatni dijelovi koji su sastavni dio paketa moraju biti u količini i stanju u kojem su originalno isporučeni
  3. roba i dodatni dijelovi koji su sastavni dio paketa moraju biti u količini i stanju bez fizičkih oštećenja, ogrebotina, udubljenja i ne smiju biti izlijepljeni samoljepljivom trakom dostavnih službi
   Uz robu koja se šalje kao povrat obvezno trebate poslati i kompletnu dokumentaciju dobivenu s uređajem: račun, jamstvo i upute. Troškove povrata ispravne robe snosi kupac.
        

Trebam li imati korisnički račun da bih mogao kupovati na stranicama ePost shopa?


    Ne trebate se registrirati za korištenje usluge ePost shop. Ovime pristajete na elektroničku komunikaciju, na sva pravila, upozorenja, obavijesti i ostale poruke kojima komuniciramo s vama. Nije dopušteno korištenje neispravnih ili tuđih adresa e-pošte, podataka druge osobe i/ili organizacije ili bilo kakvo drugačije navođenje na pogrešan izvor sadržaja i komunikacije.

 

Kako mogu kupiti istu poštansku marku, žigosanu i nežigosanu?


    Nakon dolaska na stranicu sa željenom poštanskom markom klikom na tipku „Kupi“ u vašu košaricu dodaje se odabrana poštanska marka. Ako uz takvu poštansku marku želite i istu poštansku marku koja je žigosana, potvrdite klikom miša na polje: „Želim da marke budu žigosane“. Zatim klikom na tipku „Kupi“ stavljate u svoju košaricu i žigosanu marku. Nakon uspješno obavljenog odabira u svojoj košarici trebali biste imati dva ista artikla. Jedan od ta dva artikla imat će napomenu: „Želim da marke budu žigosane“.