English version
Ukupno:
Vaša košarica
Završi kupnju
072 303 304 | Kontaktni centar Hrvatske pošte














 

Kontakt i reklamacije

 

Kontakt


    Ako trebate pomoć, imate kakvih nejasnoća ili želite reklamirati kupljenu robu, obratite nam se:

1.     elektroničkom poštom na: epostshop@posta.hr
2.     pozivom na tel. broj: 072 303 304
 

    Trebate li informacije o uslugama Hrvatske pošte, cijenama, radnom vremenu poštanskih ureda, proizvodima ili želite saznati sve ostalo što vas zanima u vezi s poslovima koje obavlja Hrvatska pošta, obratite se Službi za korisnike Hrvatske pošte:

  1. telefaksom na broj: 01 6626 889
  2. elektroničkom poštom na adresu: info@posta.hr
  3. pozivom na tel. broj: 072 303 304
Služba za korisnike stoji vam na raspolaganju svakim radnim danom od 8 do 20 sati.

Na sva vaša pitanja odgovorit ćemo u najkraćem roku i riješiti ih na obostrano zadovoljstvo.

Navedenim kontaktima možete se koristiti i za narudžbu te za kupnju proizvoda i usluga s naših stranica.

 



Prigovor ili povrat novca


   Korisnicima usluge ePost shop omogućeno je u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača da svoja pitanja u vezi s uslugom, svoje sugestije ili pohvale predaju e-poštom, telefaksom ili da se telefonski obrate Pozivnom centru HP-a. Prigovor kupaca za kupljene proizvode i usluge HP-ove službe riješit će u najkraćem roku na zadovoljstvo kupaca.
    Kupac ima pravo podnijeti prigovor ili zahtjev za povratom novca u definiranim rokovima. Rok za prigovor ili povrat novca je od datuma na računu o prodaji robe.Prigovor se može ostvariti u najbližem poštanskom uredu uz predočenje:

  1. kupljene robe
  2. računa za robu ili usluge
  3. jamstvenog lista
  4. originalnog pakiranja proizvoda
    Prigovor u vezi s narudžbom robe putem usluge ePost shop rješavaju se prema sljedećim rokovima:
  1. 14 radnih dana za VIP-ove uređaje
  2. 14 radnih dana za T-Mobileove uređaje
  3. 14 radnih dana za sve ostale proizvode od dana kupnje
  4. 14 radnih dana za povrat novca uz povrat robe 

 
    Operater u poštanskom uredu ručno popunjava u dva primjerka Zapisnik o prigovoru na artikl / povratu novca. Jedan primjerak ostaje kupcu, a drugi se prilaže uz neispravni ili vraćeni proizvod.
    U slučaju zahtjeva za povratom novca kupcu se isplaćuje novac na tekući račun ili šalje na kućnu adresu poštanskom uputnicom, ovisno o odabiru kupca i načina na koju je roba plaćena. Ukoliko je kupac platio robu putem kreditne kartice s automatskom otplatom na rate, nakon procesa prigovora, od strane Hrvatska pošta d.d., novac na Vaš račun vraća banka koja je izdavač ili zastupnik Vaše kreditne kartice.

                                                                                                                                    



Rješavanje sporova

 

Temeljem Uredbe Europske unije o online rješavanju potrošačkih sporova, od 15. veljače 2016. na području cijele EU, sve sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR (Online Dispute Resolution) platforme. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU. Ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU, možete ispuniti obrazac za žalbe u tri jednostavna koraka. Prigovor možete podnijeti ovdje.


 Vaša HP-Hrvatska pošta d.d.