English version
Ukupno:
Vaša košarica
Završi kupnju
072 303 304 | Kontaktni centar Hrvatske pošte














 

Kontakt i reklamacije

 

Kontakt


    Ako trebate pomoć, imate kakvih nejasnoća ili želite reklamirati kupljenu robu, obratite nam se:

1.     elektroničkom poštom na: epostshop@posta.hr
2.     pozivom na tel. broj: 072 303 304
 

    Trebate li informacije o uslugama Hrvatske pošte, cijenama, radnom vremenu poštanskih ureda, proizvodima ili želite saznati sve ostalo što vas zanima u vezi s poslovima koje obavlja Hrvatska pošta, obratite se Službi za korisnike Hrvatske pošte:

  1. telefaksom na broj: 01 6626 889
  2. putem web-forme na linku https://kontakt.posta.hr/
  3. pozivom na tel. broj: 072 303 304
Služba za korisnike stoji vam na raspolaganju svakim radnim danom od 8 do 20 sati.

Na sva vaša pitanja odgovorit ćemo u najkraćem roku i riješiti ih na obostrano zadovoljstvo.

Navedenim kontaktima možete se koristiti i za narudžbu te za kupnju proizvoda i usluga s naših stranica.

 



Prigovor ili povrat novca


Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, kontaktni broj telefona i adresu elektroničke pošte, zatim podatke s računa/narudžbe (broj računa, datum, iznos, proizvod/usluga) ) te naziv banke i broj tekućeg računa na koji želite povrat novca, ili podatke o drukčijem željenom načinu povrata novca (poštanska uputnica, PayPal i sl.).
Ugovor je raskinut u trenutku kada je Prodavatelj primio obavijest o raskidu. Možete koristiti i priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora, koji možete preuzeti OVDJE.

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena. Izravne troškove povrata robe snosite sami.
Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Ako je predmet kupnje „kriptomarka“, gubite pravo na jednostrani raskid tog ugovora ako ste tijekom roka za jednostrani raskid pokrenuli aktivacijski proces radi dostave „tokena“ opisanog u Općim uvjetima kupoprodaje za proizvode ePost shopa, što je pobliže regulirano tim Općim uvjetima.


                                                                                                                                    



Rješavanje sporova

 

Temeljem Uredbe Europske unije o online rješavanju potrošačkih sporova, od 15. veljače 2016. na području cijele EU, sve sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem ODR (Online Dispute Resolution) platforme. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU. Ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU, možete ispuniti obrazac za žalbe u tri jednostavna koraka. Prigovor možete podnijeti ovdje.


 Vaša HP-Hrvatska pošta d.d.